بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

فعال ورزشی در رشته های ...

نام و نام خانوادگی: نام جدید: مریم اعتمادی خواه، نام قدیمی:حلیمه چترنور

نام پدر: محمد

نام مادر: زینب

تاریخ تولد: ۱۳۶۱/۰۱/۴

محل تولد: آبدان

وضعیت تاهل: متاهل

تعداد فرزندان : ۱

وضعیت اشتغال: آزاد

تحصیلات: دیپلم علوم انسانی

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

سرکار خانوم مریم اعتمادی خواه معروف به خانوم حلیمه چترنور:

 دارای فعالیتهای ورزشی در رشته های والیبال،وشوو و دارت میباشند.

وی مربی بدمینتون و نائب ریئس هیئت والیبال کنگان هستند 

ایشان  رشته ورزشی که در آن بصورت حرفه ی فعالیت دارند والیبال است

 که از زمان مقطع تحصیلی متوسطه اول در آن شروع به کار کرده است.


با آرزویه موفقیت و کسب عناوین بیشتر برای همشهری عزیز

کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد


نظرات مطلب

زری بانو زری بانو
ماشالا زنان آبدون
احدی احدی
موفق باشن
شبنم شبنم
مریم گلیه خودمونه که
حسن حسن
شیرم زنی ادوووو
سحر سحر
ماشالا حلیمه خانوم
سادات سادات
اسما جان موفق باشی
یکی مثل بقیه یکی مثل بقیه
ای جااان اول
Minoo Minoo
Vaghti in vebo didam asheghesh shodam😘😘😘😘
,
پاسخ:
ممنونم گلم
مبینا مبینا
بسیار عالی خانم اعتمادی عزیز
بی تو هرگز با تو عمرا😂 بی تو هرگز با تو عمرا😂
اسما جان این وب رو یکی از دوستام که بوشهری هست بهم معرفی کرد و من خیلی ازش خوشم اومد به امید کارای بیشتر خوشگل خانم🌹
پاسخ:
سپاس فراوان از اینکه منو مفتخر کردید و به وبم سر زدید
کیوان.خاتم کیوان.خاتم
لایک به وب زیباتون
Vahid hooshianian Vahid hooshianian
من این خانم هنرمندو خیلی ساله که میشناسم و بهشون افتخار میکنم
متشکرم که مردمو ا این خانم ورزشکار آشنا میکنید
پاسخ:
ممنونم از حمایت هایه شما عزیزان
Amin Amin
موفق باشید انشاالله
Zahra Zahra
🌟👍👌
یعنی میشه یه روز قلبامون یکی بشه؟ یعنی میشه یه روز قلبامون یکی بشه؟
سلاااااام اسمااا جوووووننننییییی
پاسخ:
علیکسلام :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر