بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

مربی تربیت بدنی

(سمت راست سرکار خانوم زینب احمدی مربی تربیت بدنی،سمت چپ نویسنده وبلاگ اسما محمدی)

نام و نام خانوادگی: زینب احمدی

نام پدر: حسن

نام مادر: سکینه

تاریخ تولد: ۱۳۶۸/۱۱/۲۲

محل تولد: آبدان

وضعیت تاهل: متاهل

تعداد فرزندان : ...

وضعیت اشتغال: مربی ورزشی

تحصیلات: فوق دیپلم تربیت بدنی

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

سرکار خانوم زینب احمدی فرزند حسن ساکن شهر آبدان یکی از فعالان رشته ورزشی میباشد که ۱۵ سال است در ورزش فعالیت دارد.

وی ۱۰ سالی میشود که در رشته  والیبال و بدمینتون مربی است .

تیم والیبال نوجوانان آبدان با مربیگری خانوم احمدی توانسته است که دو قهرمانی شهرستان و تیم بزرگسالان دو قهرمانی و یک نائب قهرمانی شهرستان را کسب نمایند.

سرکار خانوم احمدی اکنون هم  بصورت پیشرفته در رشته والیبال و هم مربی بدنسازی باشگاه شهید حسن نوزنگ مشغول به فعالیت هستند در ضمن ایشان رئیس هیات بدمینتون و نائب رئیس هیات والیبال بخش آبدان نیز میباشند.

ایشان دارای کارت مربی گری والیبال و بدمینتون و آمادگی جسمانی(ایروبیک) میباشند.

با امید موفقیت های روز افزون برای این بانوی آبدانی

نظرات مطلب

بچه ی باشگاه بچه ی باشگاه
هیییک سی مربی و شاگردش😍😍😍
پاسخ:
اومدم باشگاه که سیت دارم :)
سارا سارا
خانوم احمدی عزیز مربی والیبال خوبمون امیدوارم که همیشه موفق باشی
پاسخ:
یعنی هلاااک جمله بندیت هسم
تاجیک تاجیک
به امید موفقیت های بیشتر برای بانوان شهرم در همه ضمینه ها
پاسخ:
ممنون
ماه دخت ماه دخت
فویده نداره ما هم باید بییم باشگاه
پاسخ:
قدمتون رو سر و چشم مربی و مدیر باشگاه
شادمهر شادمهر
من آرزو دارم که زنان نه بر مردان، بلکه بر خودشان قدرت داشته باشند.
منصوری منصوری
آینده اجتماع در دست مادران است. اگر جهان به میانجیگری زن گرفتار شود، تنها اوست که می تواند آن را نجات دهد. به امید سلامتی و طول عمر تمام مادران و زنان سرزمینم
سحر سحر
احسنت بر دو بانوی عزیز دل آبدانی ، اسما جان هم برای شما و هم خانوم احمدی آرزوی موفقیت و پیشرفت های بیشتر دارم
مرجان مرجان
خانوم احمدی یکی از عزیزان شهر آبدان و البته یکی از حرفه ی ها هستند امیدوارم از اینی که هست موفق تر بشه
Dara Dara
الهی این خانوم مهربون همیشه دوست داشتنیه، همچنین تو اسما جونم💜
Majid Majid
انشاالله بهترین ها برای خانوم احمدی و محمدی
سمانه درویشی سمانه درویشی
😀 همیشه قهرمانیم و خواهیم بود 💪
پاسخ:
حتما همینطوره عزیزم
سمانه درویشی سمانه درویشی
😀 همیشه قهرمانیم و خواهیم بود 💪 😙فدای مربی گلمون عشقی عششششق
ماریا ماریا
احسنت 👏👏
پاسخ:
مرسی رفیق جونی
اسما رحیمی نژاد اسما رحیمی نژاد
ایییی جاااان💜💜💜
اسمم یکتاست اسمم یکتاست
لایک بهتون 💜🌹
زهرا زهرا
عالییییه‌😼😼
zera zera
جونوم خانم ورزشکار😍
عزیزم وبلاگت حرف نداره
پاسخ:
مرسی قربونت برم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر