بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

پاورپوینت در مورد زنان

سلام خدمت دوستای عزیزم امروز اومدم قبل از اینکه برم مسابقه یه پست براتون بزارم 

درمورد اینکه تمام اطلاعات زنان شهر رو به صورت یه پاورپوینت براتون درارم 

      عکس زیر اسکرینی از این پاورپوینت هست‌ ، لینک دانلود رو میزارم اگه مایل بودید دانلود کنید.

برای دانلود کلیک کنید


نظرات مطلب

ریحانه ریحانه
خوشم اومد
شادمهر شادمهر
موفق باشی
پاسخ:
تشکر
تاجیک تاجیک
عالی
پاسخ:
ممنون
زینب زینب
خییییلی خوبه خیلیییییی😍😍😍😍
پاسخ:
مرسی زینب جان
ماه دخت ماه دخت
اسما جان موفق باشی گلم
پاسخ:
ممنون عزیزم
سارا سارا
دوستم امیدوارم با مقام اول برگردی
پاسخ:
ممنون امیدوارم
حسین حسین
موفق باشی همشهری
پاسخ:
سپاس
علی علی
با دست پر برگردی به شهرت
مستی هستم مستی هستم
دختر جان تو برای وبت خیلی زحمت کشیدی امیدوارم که موفق بشی
محمد محمد
موفق باشی
حدیث حدیث
احسنت، خسته نباشی رفیق. موفق باشی انشاالله
من من
واقعا عالیه👌
یسنا یسنا
انشاالله امسال هم مثل پارسال مقام اول بیاری و باعث افتخار بشی 😍😘
پاسخ:
مرسی عزیزم

Rahele Rahele
عالی بود عزیزم 🌸😍
پریسا پریسا
وقتی مطالب این وبلاگ رو خوندم درمورد این زنها انگیزه بیشتری رو برای زندگی‌ پیدا کردم
پاسخ:
امیدوارم برات خوب باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر