بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

عهدی ماندگار

سلام و وقت بخیر خدمت تمام دوستای خوبم امیدوارم که  تیر ماه رو به خوبی و خوشی تا الان سپری کرده باشید 

امروز اومدم که عکس یکی دیگه از رمان های خانوم مظفری رمان نویس شهرمون که قبلا بهتون قولشو داده بودم رو بزارم توی وبلاگ.

این رمان بسیار عالیه و بهتون پیشنهاد میکنم که حتما بخونیدش و به دوستاتونم معرفی کنید.

عکس ارسالی از نویسنده رمان سرکار خانوم افسانه مظفری 

نظرات مطلب

تاجیک تاجیک
موفق باشید
سادات سادات
خیلی جالبه بخدا من تا قبل از اینکه بیام تو وبلاگت اصلا نمیدونستم شهرمون رمان نویس داره
پاسخ:
مرسی که انقدر به من لطف داری عزیزم
جمشید جمشید
ماشاالله بر شیر زنان موفق شهر آبدان
پاسخ:
سپاس 
زری بانو زری بانو
عالیه منم پیشنهاد میکنم حتمااا بخونیدش
چرابه چرابه
موفق باشی همشهری
پاسخ:
ممنون
سارا سارا
خانوم مظفری عزیز امیدوارم هرجا که هستی سالم و سلامت باشی
به تو چه کی هستم به تو چه کی هستم
خیلی هم عالی
فاطمه فاطمه
مرسی که انقد خوبی اسما جونم
پاسخ:
خجالتم نده گلم

مستی هستم مستی هستم
پرفکت گلم
حسین حسین
پیروز باشید
نمیشناسی نمیشناسی
والا وبلاگتم همچین تعریفی نیست
پاسخ:
ممنون بخاطر نظرتون لطفا مشکلات وبلاگ رو در قسمت پیشنهادات بنویسید تا برای بهتر شدنش تمام تلاشم رو کنم
حمیده حمیده
حتما میخرمش و میخونم
سهیلا سهیلا
عاالیه
ZAR ZAR
👏👏👏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر