بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

مسئول روابط عمومی

نام و نام خانوادگی: فریبا کرمی

نام پدر: محمد

نام مادر: فاطمه

تاریخ تولد: ۱۳۶۸/۱۱/۹

محل تولد: آبدان(سرمستان)

وضعیت تاهل: مجرد

تعداد فرزندان : ...

وضعیت اشتغال: مسئول روابط عمومی و مشاورنماینده دشتستان

تحصیلات: لیسانس زبانشناسی دانشگاه دولتی شیراز

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

اطلاعاتی درمورد سرکار خانوم فریبا کرمی:

دانشجوی علوم ارتباطات ،لیسانس زبانشناسی دانشگاه دولتی شیراز

وی در سال ۱۳۸۸ اولین کار خود را در عرصه خبرنگاری صدا و سیما از باشگاه خبرنگاران جوان استان فارس شروع کرد

خانوم کرمی ٩ سال سابقه خبرنگاری و روزنامه نگاری،سابقه کار در باشگاه خبرنگاران شیراز و بوشهر،روزنامه نگار و ویراستار روزنامه سبحان شیراز،دبیر سرویس اجتماعی دو روزنامه استان،مسوول روابط عمومی ستاد روحانی در سال ٩٦،سردبیر روزنامه شرق استان بوشهر،سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان بوشهر،مشاور مطبوعاتی، فرهنگی و رسانه ای محمدباقر سعادت نماینده دشتستان در مجلس و روزنامه نگار حوزه سیاسی- اجتماعی هستند.

با آرزویه موفقیت و سربلندی برایه خانوم کرمی

کپی فقط با ذکر منبع جایز می باشد

نظرات مطلب

یلدا یلدا
😍چقدر خوشگله موفق باشه انشالله
شقایق شقایق
ماشالا چه خانوم فعال و موفقی ایشالا همیشه موفق باشه
مهسا سارجلو مهسا سارجلو
😊به به احسنت👏👏
احدی احدی
موفق باشن
رقیه رقیه
ماشالا کاش برسه روزی ما هم بتونیم این همه عنوان به دست بیاریم
یحیی تاجیک فرد یحیی تاجیک فرد
بسیار عالی👌
فاطمه فاطمه
:))))))
ابوالفضل خسروابادی ابوالفضل خسروابادی
😂خووووشم اومد نه خوووووشم اومد بااااریکلا
شادمهر شادمهر
پیروز باشن چنر روز پیشم گلدانو اسمشون رو زده بود
یاسر یاسر
😃امیدوارم موفق باشه اسما جان توام موفق باشی انشالله که سربلند و سرافراز باشین🌹
همیشه عاشقتم😍 همیشه عاشقتم😍
وبلاگ شما بهترینه سپاس از وقتی که میذارید
پاسخ:
تشکر دوست عزیز
اسما رحیمی نژاد اسما رحیمی نژاد
سلام اسما جان ازینکه اسمم با شما یکیه افتخار میکنم چون شما انسانی هستید که جامعه بهش نیاز داره تا مردمو آگاه کنه و من مطمئنم شما کاری میکنید که شهرتون و کمکم استانتون آباد بشه مثله اسمش من با تمام وجودم ازین وبلاگ حمایت میکنم و عاشقتونم
پاسخ:
ممنون دوست عزیز بخاطر لطف بیکرانتون ،امیدوارم بتونم این همه حمایت هایه شمارو جبران کنم
یعقوب یعقوب
👏👏👏👏👏👏👏👏
اسمم یکتاست اسمم یکتاست
سلام ممنون از این وبلاگ عالی خیلی دوستش داشتم
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
یکی مثل بقیه یکی مثل بقیه
انشاا... موفق باشه خانوم کرمی و همینطور شما که درباره اش به ما آموختید
پاسخ:
ممنونم
Mr.chàbi Mr.chàbi
من حمایتت میکنم خانم محمدی
پاسخ:
:) مرسی از حمایتت
Amin Amin
احسنت به شما
ماریا ماریا
ماشالله خانم کرمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر