بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

ارسالی از فاطمه جان

عکس از حلیمه چترنور(مریم اعتمادی خواه)

زن زیبـاســت...

چه آن زمان که از فرط خستگی چهره اش در هم است...

چه آن زمان که...

خود را می آراید از پس همه خستگیهایش...

چه آن زمان که فریاد میزند

بر سرت و تو فقط حرکت زیبای لبهایش را میبینی...

برای ادامه شعر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

چه آن زمان که کودکی جانش را به لبانش رسانده

و دست بر پیشانی زده و لبخند می زند...

زن زیباست..

آن زمانی که ...

خسته از همه تُهمت ها و نابرابریها باز فراموشش نمی شود؛

مادر است، همسر است.

زن زیباست ...

زمانی که

زمانی که لطافت جسم و روحش را توأمان درک کردی ...

زمانی که خرامیدنش را بین بازوانت فهمیدی ...

زمانی که نداشته های خودت را به حساب ضعفش نگذاشتی

آری زن زیبـــــاست...

نظرات مطلب

اسما رحیمی نژاد اسما رحیمی نژاد
ای جااااااااانننننننممم عزیزم چه شعر زیبایی نوشتی
پاسخ:
عزیزم نویسنده من نیستم این ارسالی از طرف یکی از مخاطبینه

فاطیما فاطیما
عالی
فاطمه فاطمه
مرسی که گذاشتی وبلاگت گلم
پاسخ:
فدات عزیزم
همیشه عاشقتم😍 همیشه عاشقتم😍
سلاااام ممنووون
احمدآقا احمدآقا
سلام چه شعر و عکس خوبی
ای کاش فقط یک بار... ای کاش فقط یک بار...
من عاشق وبلاگت شدم بابا دختر چقد تو ماهیی آخه
پاسخ:
مرسی عزیزم
اسمم یکتاست اسمم یکتاست
سلام اسما جون خوبی؟ من همراه همیشگی سایتتم😄
پاسخ:
خوشبختم گلم
منتظران ظهور منتظران ظهور
از شعرتون خوشم اومد
Sew Sew
آرییی زن زیباست💙💜😍
هوامو داشته باش هوامو داشته باش
پنجمی از سمت راست خانم اعتمادی خواه هستن؟
پاسخ:
اره
جواد عزیزی جواد عزیزی
عالی مثل همیشه
جانان جانان
بازم ازین شعرا لطفا
پو پو
سلام وب عالی و من از شهرم حمایت میکنم نازنین زهرا 11 ساله از آبدان
پاسخ:
ممنونم نازنین زهرا جان
علی رحمتی علی رحمتی
شعر خوبه
علی رحمتی علی رحمتی
شعر خوبه
یکی بود که نبود یکی بود که نبود
وب خوبی بود به دوستانم پیشنهادش میکنم
هما و عماد هما و عماد
سلام منو خواهرم از شما بابت ساخت وبلاگ در مورد مردم و زنان بزرگ شهرم تشکر میکنم
پاسخ:
ممنونم
بوستان علم و ادب بوستان علم و ادب
سلان به وب ماهم سر بزنید وبتون عالیه
💜رعنا خانوم  گل گلاب💜 💜رعنا خانوم گل گلاب💜
خانم محمدی میشه منم یه شعر براتون بفرستم در پست های بعدی به اشتراک بزارید؟! وبتون عالیه مرسی فدات💙
پاسخ:
ممنون میشم اگه به ایمیلم بفرستید 
Rainbow😌😌 Rainbow😌😌
سلام عالی بود شعر.. ببخشید خانوم اعتمادی خواه همون خانوم قهرمان ورزش هستند؟
پاسخ:
قهرمان ورزش که نه، میتویند اطلاعاتشون رو پایین تر بخونید والیبال و.... کار میکنن
زینب زینب
زیبا👌💜

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر