بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

نویسنده و فرهنگی

نام و نام خانوادگی: معصومه منصوری

نام پدر: محمد

نام مادر: شریفه 

تاریخ تولد: ۱۳۷۳

محل تولد: آبدان

وضعیت تاهل: مجرد

تعداد فرزندان : ...

وضعیت اشتغال: معلم

تحصیلات: لیسانس علوم تربیتی

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

سرکار خانوم معصومه منصوری متولد شهر آبدان یکی از زنان موفق آبدانی میباشند.

ایشان در عرصه نویسندگی ،مجری گری وشغل شریف معلمی فعالیت دارند.

ایشان از زمانی که دختری نوجوان و دانش آموز بودند به نویسندگی میپرداختند و هفت سال است که در کار اجرا فعالیت دارند و دو سال است که مشغول به تدریس در مقطع دبستان میباشد.

کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد

نظرات مطلب

نازنین نازنین
سلام خانم محمدی،من مدتیه که وبلاگ اتون رو دنبال میکنم،خیلی عالیه موضوعش،خصوصا اینکه خودتون پیگیر هستید و تلاش زیادی میکشید براش،آرزوی موفقیت دارم براتون،یاعلی
احدی احدی
سلام خانوم محمدی پستاتون هرروز بهتر از دیروزه موفق باشید
زری بانو زری بانو
اسما جان موفق باشی
ماه دخت ماه دخت
اسما جان کی میخوای بری مسابقه؟
تاجیک تاجیک
موفق باشن
سادات سادات
این ابدونیه؟ من تا حالا ندیدمش ، عکسش ادیته؟
شادمهر شادمهر
به امید موفقیت هایه بیشتر
منصوری منصوری
خیلی هم ایل
فاطمه فاطمه
موفق باشی دوست عزیز
ساغر ساغر
احسنت چه وبلاگه خوبی
مادرین مادرین
موفق باشی عزیزم احسنت
AMIN AMIN
احسنت به شما
سورنا سورنا
احسنت خانوم منصوری عزیز
سوگل سوگل
موفق باشی عزیزه دلم امیدوارم بهترین ها نصیبت بشه💋😘
ماریا ماریا
احسنت اسما خانم
پاسخ:
مرسی عزیزه دل اسما :)
Zahra Zahra
خسته نباشی☺💫
غزل سلیمانی غزل سلیمانی
موفق باشن در معلمی
محمد مهدی محمد مهدی
سلام... خانوم منصوری من خیلی خوشحال هستم که شما دبیر بنده هستید ... و همیشه برای شما ارزوی موفقیت میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر