بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

[թ-ร]

{ پست ثابت }


به نام خدا

به وبلاگ قهرمان ها میتوانند زن باشند خوش آمدید

در اینجا من از زنانی حرف میزنم که نامشان معادل معجزه است

من از فروغ ها ، از سیمین ها ، از پروین ها‌، از آهو خانم ها حرف میزنم

از تمام آنهایی که خریدار ترس نبودند

از آنها که چو کوه ایستادند

و نشان دادند زن بودن بالاتر از معجزه است. 

از شما دوستان عزیز دعوت میشود که به تمام پست ها سر بزنید

  بنده با تلاش های بسیار توانسته ام که عکس و اطلاعاتی از این زنان موفق فراهم کنم
    لطفا بعد از بازدید، نظرات خود را برای بهبود کار وبلاگ ارائه دهید  
        انتشار مطالب فقط با ذکر منبع جایز می باشد.
نویسنده وبلاگ: اسماء‌ محمدی.    

نظرات مطلب

رقیه رقیه
اسما جان امیدوارم امسال هم توی مسابقه بتونی مقام بیاری و مثل سال قبل سر بلند بیای بیرون
پاسخ:
ممنونم گلم
مرضیه مرضیه
دوست گلم منم برات بهترین هارو ارزو میکنم 💜
پاسخ:
تشکر از شما دوست عزیز
محمد عـــــــرفان محمد عـــــــرفان
دنیای کامپیوتر:
(امیدوارم در کارتان موفق باشید)
پاسخ:
تشکر از لطفتون دوست عزیز
** م** ** م**
سلام
از مهرماه خیلی وقته گذشته
پس کی شروع به نوشتن میکنید؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز این یه وب مسابقه ای هست و پس از اتمام مراحل جمع آوری مطالب شروع به نوشتن میکنم ، ممنون از صبرتون
..جهان .. ..جهان ..
سلام
تشکر از اینکه دنبال کردید
دنبال می شوید
پاسخ:
ممنون از لطفتون
انیس انیس
سلام امیدوارم امسال هم در مسابقات سربلند بیایید بیرون و اول شید وبلاگتون واقعا جالبه 😊💜
سعید شکری سعید شکری
سلام سایت خیلی خوبی داری دنبال شدی ، به سایت منم سر بزن منتظرم
Ali Ali
سربلند باشی
اشکان اشکان
پستات همگی عالی ، موفق باشی
محمدرضا افشاری محمدرضا افشاری
http://asantahvieh.blog.ir/
با عرض سلام وادب
من وبلاگ زیبا و جذاب شما را دنبال میکنم
ممنون میشوم اگر سری هم به وبلاگ من هم بزنید
درصورتیکه صلاح می دانید بعنوان دنبال کنندگان ، همدیگر را همراهی کنیم!!!
سپاس و دورد بیکران
ممنون
فرزاد زنگنه فرزاد زنگنه
وبلاگ خوبی دارید لطفا منو دنبال کنید
برباد رفته برباد رفته
با عرض سلام وادب
من وبلاگ زیبا و جذاب شما را دنبال میکنم
ممنون میشوم اگر سری هم به وبلاگ من هم بزنید
درصورتیکه صلاح می دانید بعنوان دنبال کنندگان ، همدیگر را همراهی کنیم!!!
سپاس و دورد بیکران
ممنون
http://sibeseman.blog.ir/
لقمان بحرانی لقمان بحرانی
سلام وبلاگ شما بررسی شد لقمان بحرانی کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان دیّر
پاسخ:
با تشکر از شما ممنون بابت حضورتون در وب
علی علیزاده علی علیزاده
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم
علی علیزاده علی علیزاده
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم
ماریا ماریا
موفق باشی عزیزم
پاسخ:
ممنون
احدی احدی
موفق باشی گلم
فاطمه فاطمه
عالییی
احدی احدی
موفق باشی تویه کارت همشهری
زری بانو زری بانو
موفقیتت ارزویه قلبیه همه ی ما هست رفیق جان
حاجیانی حاجیانی
موفق باشی
ماه دخت ماه دخت
موضوع جالبیه هرروووووز به وبت سر میزنم بخاطر مطالب جدیدت
رقیه رقیه
اسما جان موفق باشی گلم
تاجیک تاجیک
سلام همشهری موفق باشی
فاطمه فاطمه
پیروز باشی بانو
Alireza Alireza
عالیه ایشالا که موفق باشی
پاسخ:
ممنون
ماریا ماریا
واقعا عالیه
بانو بانو
عالی هستی هم کلاسی
بانو بانو
ایشالا امسال هم سر افراز بیای بیرون
جواد عزیزی جواد عزیزی
چه کار باحالی من برای حمایت از زنان مملکتم و قهرمان شدنشون در حد توانم کمک میکنم .... وبلاگ عااااااالی👍👍👍
غزل سلیمانی غزل سلیمانی
وبلاگ جالبیه مطمئنا موفق میشی
یکی مثل بقیه یکی مثل بقیه
من به شما و کارتون خیلی بها میدم 👍👍👍
پاسخ:
ممنون کاربر عزیز
............ ............
مامانم همش میگه بشین زبانتو بخون من میگم بزار یه بار دیگه این مطلبو بخونم 😁 هرگدوم از مطلباتونو چندین بار خوندم و دیگع حفظشون شدم چقد عالی و بینقصند اسما خانوم گل گلاب
پاسخ:
مرسی مرسی واقعا
😃 😃
👏👏👏👏
غزل سلیمانی غزل سلیمانی
اسما جان موفق ی
باشی ۵زیزم
غزل سلیمانی غزل سلیمانی
اسما جان موفق
باشی عزیزم
تو معرفی کردن همشهزی های موفقت
پاسخ:
ممنون عزیزم
از جنس سکوت از جنس سکوت
اسما جان قالب وبت خیلی قشنگ طراحی شده موفق باشی عزیزم
مهتاب عزیزی مهتاب عزیزی
موفق باشی عزیز دلم :)
یاسمین یاسمین
😃امیدوارم که امسال هم اول بشی بهترینم
آقای هاشمی آقای هاشمی
احسنت خانوم محمدی انشالله که امسال هم موفق باشید و مقام کشوری کسب کنید
موسوی موسوی
با سلام. بدون شک زحمت شما در معرفی زنان شهر قابل تقدیر است. موفق باشید.
پاسخ:
ممنون
سمی جوون سمی جوون
اسما جان موضوع وبلاگت ما خانوما و البته بسیاری از اقایون رو به شوق میاره در ضمن قالب وبت خیلی قشنگه گلم موفق باشی
پاسخ:
مرسی عزیزم خوشحالم که دوست داشتی
سارا سارا
موفق باشی رفیقه دوست داشتنیه من ، من به عینه دیدم که تو چقدر برای به دست اوردن این مطالب زحمت کشیدی، امیدوارم که جواب این همه تلاشت رو ببینی
پاسخ:
ممنون سارا جان لطف کردی که سر زدی
به تو چه کی هستم به تو چه کی هستم
از خدا میخوام از تهران که بر میگردی دست پر باشی که بیایم استقبالت،ورگنه استقبال بی استقبال :)
پاسخ:
ای بدجنس از الااان؟؟؟؟
مریم مریم
آره آره منم نمیام استقبالت دختر جون
پاسخ:
ادم تا رفیقایی مث تو و ..... داشته باشه نیازی به دشمن نداره :}
مائده مائده
سعی نکن انسان موفقی باشی، بلکه سعی کن انسان ارزشمندی باشی، امیدوارم یه آدم ارزشمند برای شهرت باشی و خانواده ات برای داشتنت افتخار کنن
پاسخ:
ممنون از لطف بیکرانت گلم
منتقد منتقد
خیلی خوبه اما مطالبت کمه بنظرم که میتونی بیشترش کنی
پاسخ:
چشم اگه دوستان همکاری کنن حتما اپدیت میشه وبلاگم
انصاری انصاری
موفق باشی همشهری
پاسخ:
ممنون
آشنا آشنا
اسما جان یادمه وبلاگه پارسالت یه سری افراد حسود زیر پستات کامنت های مزخرفی رو گذاشته بودن و متاسفانه همین همشهری های خودمون بودن امیدورام که امسال از این اتفاقا پیش نیومده باشه و اگر افتاده هم به خدا توکل کن و با پشتکارت امسالم خجالت زدشون کن ، ما بهت ایمان داریم رفیق عزیزم
پاسخ:
افراد حسودو خوب اومدی اما با داشتنه کسایی مثل شما من موفق ترین و خوشحال ترینم فقط دعا کن که امسالم بتونم برای استان و شهرم موفقیتی کسب کنم
سهیلا سهیلا
خیلی موضوع جالبیه برای ما که واقعا توی این شهر لعنتی مردها به موفقیت های ما توجه نمیکنن خوشحالم که بالاخره یکی پیدا شد که مارو هم نشون بده
پاسخ:
ممنون از لطف بیکرانت سهیلا جان امیدوارم بتونم کارمو خوب انجام بدم
غلامی غلامی
موفق باشید
پاسخ:
ممنون
یکی مثله بقیه یکی مثله بقیه
انسان وقتی یک چیزی را با تمام توان بخواهد تلاش می‌کند و سرانجام آن را به دست می‌آورد، موفق باشید بانو
پاسخ:
سپاس
زهرافولادی زهرافولادی
سلام اسما جون خیلی عالی بود خیلی خوشم اومد
پاسخ:
ممنون دوست عزیزم

میز ویبره میز ویبره
سلام.ممنون بابت مطالب خوبتون.وب خیلی خوبی دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر