بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

مدیر نمونه

نام و نام خانوادگی: سیما زارعی

نام پدر: عباس

نام مادر: ملکی

تاریخ تولد: ۱۳۵۸/۱۰/۲۷

محل تولد: آبدان

وضعیت تاهل: متاهل

تعداد فرزندان : ۴

وضعیت اشتغال: مدیر مدرسه

تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

سرکار خانوم سیما زارعی متولد شهر دیر ساکن آبدان در سال ۱۳۷۸ وارد شغل تربیت معلمی شده و سپس در سال 80 به شغل شریف و دوست داشتنی معلمی پرداخت سال 86 مدیریت مدرسه راهنمایی را پذیرفت و اکنون 11 سال است که مدیر مدرسه حضرت خدیجه(س) میباشد.

از دیگر موفقیت های سرکار خانوم زارعی این است که در سال ۸۴ معلم نمونه شهرستانی و همچنین عنوان مدیر نمونه استانی را در سال ۹۰ کسب کرد ، وی توانست که چند سال پیاپی رتبه اول مسابقات پرسش مهر را کسب کند،یکی دیگر از موفقیت هایه ایشان کسب مقام اول استانی در رشته داستان نویسی و رتبه اول خاطره نویسی نماز در سال ۹۳ بود،وی در رشته تدریس احکام فرهنگیان در سال ۹۶ نیز رتبه اول را کسب کرد و در آخر در سال ۱۳۹۷ رتبه سوم داستان نویسی همایش ملی ریحانه النبی را کسب کرد.

نظرات مطلب

فاطمه فاطمه
موفق باشی عزیزم
عالیه
مهدیه مهدیه
😍ای جاااان مدیره مهربونمون💜
فاطیما فاطیما
😊مدیره شایسته و مهربونیه موفق باشه انشالله
عباس درویشی عباس درویشی
😊احسنت بسیار عالی🌹
مومنی مومنی
😊احسنتکم
یسنا یسنا
😍چقدددددررررر مطالبات عاااااالیییییین دختر👌👐
Amin Amin
موفق و پیروز باشید
غلام حسین غلام حسین
احسنت بر صاحبه وبلاگ
ساجده ساجده
😍جاااااانم مدیرررمون💕💞🌸🌹
الهام الهام
😋جووووونه دلممممممم باریکلااااا بهترین شخصو انتخاب کردیییی عزیزززمممممم
ماریا ماریا
مدیر گلمون
حسن حسن
خوبه
یه زن موفق مثه ملکی یه زن موفق مثه ملکی
الگوی زندگیمو پیدا کردم😉 وبتون خوبه👍👋😜😉☺😊🙆💜
همیشه عاشقتم😍 همیشه عاشقتم😍
منم دوست دارم وبی مث شما داشته باشم💜💜💜💜
Zahra Zahra
👍👍👍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر