بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

چالش همکاری

با عرض سلام و ظهر بخیر خدمت تمام دوستای عزیزی که تا الان دنبال کننده وبلاگ بودند
 و همچنین کسایی که در آینده این پست رو خواهند دید.
امروز اومدم که بگم شما هم میتونید در ارسال مطالب و بروز رسانی وبلاگ به من کمک کنید.
 مثلا اگر کسی مطالبی نزیر دلنوشته ، شعر ، عکس و ... درمورد زنان موفق شهر آبدان داره لطفا به ایمیل من بفرسته تا با نام خوده فرستنده در وبلاگ قرار داده بشه .
با تشکر 
نویسنده وبلاگ: اسما محمدی
آدرس ایمیل : asmamohamadi109@gmail.com

نظرات مطلب

احدی احدی
ایده خیلی خوبیه
پاسخ:
ممنون
زری بانو زری بانو
میشه شعر درمورد زنان هم فرستاد نه فقط زنان آبدان؟
زری بانو زری بانو
منظورم زنان دیگه اس؟
پاسخ:
بله عزیزم مشکلی نیست میتونی
سارا سارا
من بزودی یه متن خوشگل رو میفرستم برات
پاسخ:
مشتاقانه منتظرم گلم
شجاعی شجاعی
چشم حتما
فاطمه فاطمه
تا حد توانم بهت کمک میکنم دوست جان
پاسخ:
قربون مهربونیات قشنگم
سادات سادات
خوشحال میشم بتونم کمکی کنم
پاسخ:
مرسی عزیزم
علی علی
والا من مطلبی ندارم میشینم هرکی فرستاد من میام براش کامنت میزارم
پاسخ:
همینم خوبه که توی وب حضور داشته باشید
مهتاب مهتاب
اسما جان امیدوارم که به مسابقات کشوری هم برسی
پاسخ:
ممنون عزیزم
مینا مینا
فکر خوبیه عزیزم❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر