بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

کلیپ انگیزشی

سعی کنید این داستان را از زبان «دختر پولادین پاکستان» بشنوید و بغض نکنید ! 

بعد از شنیدن این داستان، معنای قدرت اراده و عدم توجه به جبر محیطی برای شما معنای دیگری پیدا میکند... 

آیا باز هم بهانه خواهید داشت؟

 

 

منبع:آپارات 
حجم: 8.58 مگابایت

نظرات مطلب

زری بانو زری بانو
امیدوارم ما هم بتونیم قوی باشیم و دنبال خواسته هامون بریم
سارا سارا
ماشالا به این اراده و پشت کار من الان دو ماه میخوام برم باشگاه هر روز میگم ایشالا از شنبه
تاجیک تاجیک
امیدوارم که زنان سر تا سر دنیا پیروز و موفق باشن
به تو چه کی هستم به تو چه کی هستم
اسما خانوم همشهری عزیز امیدوارم که تو هم بتونی به تمام ارزو ها و اهدافت برسی به امید روزی که شاهد موفقیت های بیشترت باشیم
ماه دخت ماه دخت
با چه بغضی حرف میزنه این زن اهنین
Dara Dara
درجه سعادت اشخاص بستگی به اراده و میل خود آنها دارد./ آبراهام لینکلن
شادمهر شادمهر
بازم از این کلیپ های انگیزشی بزار واقعا عالیه ادم هی دلش میخواد یه کار درست حسابی انجام بده
مستی هستم مستی هستم
موفق باشید
سبحان سبحان
ای انسان! خود به یاری خود برخیز!
پاسخ:
لایک
همشهری همشهری
خیلی زیبا بود همشهری اما لطفا در مورد زنان شهرمون بیشتر بزار
پاسخ:
اطاعت همشهری
ALI ALI
موفق باشی بانوی دیار آبدان،کاش روزی برسه که تمام زنان شهرم به جایگاه واقعی خودشون برسن
پاسخ:
اگر شما مردها حمایتتون رو از ما دریغ نکنید قطعا میتونیم به کمک شما به حقمون برسیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر