بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

معلم نمونه و سرگروه

نام و نام خانوادگی: سیده اعظم حسینی
نام پدر: سید محمد
متولد:۱۳٥٨
محل تولد:آبدان
وضعیت تاهل: متاهل
وضعیت اشتغال: معلم ابتدایی
تعداد فرزندان: دو فرزند
تحصیلات: لیسانس معارف اسلامی
برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

وی در سال٧٩ در رشته دینی و عربی تربیت معلم کازرون پذیرفته شده

لیسانس خود را از دانشگاه ازاد بوشهر گرفته است

۱۸ سال سابقه کاری دارد که ۶ سال معاون اموزشی مدرسه ابتدایی،و ۱۲ سال دیگر را در مقطع متوسطه اول تدریس کرده است
یکی دیگر از موفقیت هایه سرکار خانوم سیده اعظم حسینی این است که :

در زمان تدریس سرگروه دروس دینی و عربی شهرستان دیر بوده است 

و در نهایت در سال ۱۳۹۰ به عنوان معلم نمونه شهرستان دیر خوش درخشید.

نظرات مطلب

ماریا ماریا
👏👏👏
احدی احدی
بانویه بزرگوار
زری بانو زری بانو
خواهرشون معلم ما بود
ماه دخت ماه دخت
خانوم حسینی هرجا هست سلامت باشه
خانوم  شریفی خانوم شریفی
موفق باشی احسنت😍👏
سارا سارا
الهی عزیزم موفق باشن
شبنم شبنم
همیشه خوشحال و سلامت باشن سیده عزیز
miss miss
عالی عزیزم
هانا هانا
واقعا معلم نمونه هستن ایشون 😊🌸🌹💕
احمد احمد
امیدوارم امسال هم موفق باشین
زری بانو زری بانو
اسما جان خسته نباشی واقعا
سحر سحر
اره واقعا خسته نباشی بانو
Amin Amin
موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر