بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

معلم نمونه


                                             

نام و نام خانوادگی: منیژه کیامنش

نام پدر: عبدعلی

نام مادر: پری زاد

تاریخ تولد: ۱۳۵۹/۹/۷ 

محل تولد: آبدان

وضعیت تاهل: متاهل

تعداد فرزندان : ۱

وضعیت اشتغال: دبیر ادبیات

تحصیلات: فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی،رتبه ۷۶ منطقه ۳ کنکور سراسری سال ۷۷ و معدل الف و استعداد درخشان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد سال ۸۷

کپی فقط با ذکر منبع جایز می باشد

نظرات مطلب

فاطمه سادات فاطمه سادات
با سلام خدمت اسما جان ، امیدوارم که امسال هم موفق باشی گلم ، خانوم کیامنش واقعا انتخاب خوبی بود برای این عنوان
پاسخ:
تشکر دوست عزیز
شقایق شقایق
بهترین معلمه خانوم کیامنش ، واقعا لیاقت بهترین هارو داره💜😍😍
پاسخ:
موافقم
حمید حمید
برای شروع خوبه باید بیشتر تلاش کنی
پاسخ:
تشکر
عاطفه عاطفه
وای خدا هیچ معلمی به خوبیه خانوم کیامنش نیست چقد بنده خدا برا ما زحمت میکشه
پاسخ:
اره واقعا
یعقوب یعقوب
این بانوی بزرگوار باعث سربلندی شهر آبدان هستن هرجا هست موفق باشه
😊رویا 😊رویا
ایشون واقعا حرف ندارن خیلی معلمه خوب و مهربونی هستن
زهرا خانوم زهرا خانوم
من این بشر رو میپرستم بس که خوبه😍😍😍
نازی نازی
😍😍😍بهترررین معلم دنیااا
مرجان مرجان
خداحفظشون کنه واقعا بهترین معلمه
سمیه لاریمی سمیه لاریمی
ممنون بابت تلاش مفیدتون.ایده خیلی خوبیه.
زنان مملکت ما احتیاج به حمایت بیشتری دارند.
قاسمی قاسمی
خانم کیامنش یکی از دبیران توانمند و پرتلاش  مدرسه رضوان هستند. چه قبلا که دانش آموز ایشان بودم و چه اکنون که همکار هستیم.
پاسخ:
تشکر از حضورتون خانوم قاسمی عزیز
ماریا ماریا
بهترین معلم دنیا خیلی دوست داشتنیه😗😗
ماریا ماریا
بهترین معلم دنیا خیلی دوست داشتنیه😗😗
نازنین زهرا نازنین زهرا
یادش بخیر قبلا دانش آموزش بودم اخلاق و رفتار عالی هستن هنوزم که هنوزه الگوی منه 😊😊😊😊
پاسخ:
قطعا همینطوره
هانیه هانیه
😍عزیزززززه دلمهههه بهترین معلم دنیااااس
Mina Mina
بسیار عالی موفق باشی دوشت من
رجائی رجائی
سلام.من از دوستان دانشگاه شون هستم.خیلی وقته دنبالشون میگردم.لطفا اگر شماره اشون رو دارید برای من بفرستید!خودم هم معلم هستم.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر