بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

نویسنده رمان

××عکس خانوم مظفری به درخواست خودشان در وبلاگ قرار داده نشد××

نام و نام خانوادگی: افسانه مظفری

نام پدر: محمود

نام مادر: لیلا

تاریخ تولد: ۱۳۵۴ 

محل تولد: برازجان(ساکن آبدان)

وضعیت تاهل: متاهل

تعداد فرزندان : ۳

وضعیت اشتغال: خانه دار

تحصیلات: دیپلم

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

سرکار خانوم افسانه مظفری رمان نویس آبدانی که متولد شهر برازجان هستند اما سال هاست که در آبدان زندگی میکنند

ایشان متولد سال ۱۳۵۴ میباشند.

وی با تلاشهای بسیار توانسته است که دو رمان خود را به نام عهدی ماندگار و هنوز به یاد تو زنده ام(عکس بالا) را بنویسد

ایشان به غیر از رمان نویسی دلنوشته هایی که از وجود او سرچشمه میگیرد را مینویسد.

خانوم مظفری ۱۵ سال است که مشغول به نویسندگی بخصوص رمان نویسی هستند.

نظرات مطلب

زری بانو زری بانو
دخترا پیش به سوی رمان جدید :}
ALI ALI
این همه ساله داخل ابدون زندگی میکنیم بعد نمیفهمیم که شهرمون این همه نویسنده و شاعر و .... داره احسنت به همت تو بانو
تاجیک تاجیک
بدون شک شما بهترینید خانوم محمدی
سارا سارا
تو یک زنی...
لباس خوب بپوش !
برای خودت غذای خوب بپز !
خودت را به صرف قهوه ای در یک خلوت دنج میهمان کن !
برای خودت گاهی هدیه ای بخر !
وقتی به خودت و روحت احترام می گذاری ..
احساس سربلندی می کند
آنوقت دیگر از تنهایی به دیگران پناه نمی بری و اگر قرار است انتخاب کنی
کمتر به اشتباه اعتماد می کنی یادت باشد ....
برای یک زن عزت نفس غوغا میکند!
تقدیم به زنان شهرم
ماه دخت ماه دخت
چرا من اسم رمان عهدی ماندگارشو نشنیده بودم!!!
نرجس خاتون نرجس خاتون
اسما جون من عااااااشق قالب وبت شدم خیلی عالی طراحی شده گلم
معصومه معصومه
ای کاش درمورد شهرمون بیشتر توضیح میدادی
سلاله سلاله
زن ....جنس عجیبی ست!
چشم هایش را که می بندی, دیدِ دلش بیشتر...
دلش را که میشکنی, باران لطافت از چشم هایش سرازیر...
انگار درست شده تا...روی عشق را کم کند!
مگه نه خانوما؟؟؟
شادمهر شادمهر
قابل تحسینه که این همه زن موفق تویه شهرمون داریم
مرجان مرجان
رفیق جان امیدوارم که امسال هم بتونی از این مسابقه سر بلند بیرون بیای
احدی احدی
مطالبت عالیه بانوی دیار آبدان
SAMIRA SAMIRA
اسما خانوم میشه چندتا دلنوشته هم ازشون بزارید توی وبلاگتون
مستی هستم مستی هستم
موفق باشن خانوم مظفری عزیز
زینب زینب
💜💜💜خوبه موفقق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر