بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

نمونه کارهای صنایع دستی

با سلام خدمت دوستان عزیز ،همشهریان گرامی و مخاطبان همیشگی.

امروز بعد از گذشت چند روز اومدم عکسایی از کارهای خانوم تونک که قبلا با او آشنا شدید با شما اشتراک بگذارم.

کارهایه خانوم تونک شامل صنایع دستی نظیر مجسمه سازی با صدف ، گل سازی، ساخت گیفت، کارهای دریایی و .... است

در ادامه  تعدادی از کارهای ایشان را خواهید دید :)

 

تابلوی ساخته شده از صدف کار همشهری عزیز حلیمه تونک 


برای دیدن بقیه کارهای زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

نظرات مطلب

اسما رحیمی نژاد اسما رحیمی نژاد
چه کار زیباااایییی😍😍😍😍😍😍
ر ر
سلام ستاره هستم از پستاتون خوشم اومد آدرس وبم رو خصوصی میفرستم دوست داشتید پی،یر باشید وب عالی ای دارید با تشکر
دنبال شدید
Aram Aram
عالیه عزیزم خیلی خوشگله
Zahra Zahra
پرفکت
زری بانو زری بانو
عالی اسما جان
سارا سارا
چه خانوم های هنرمندی توی شهرمون هستن
مهتاب مهتاب
چه خوشگلن
تاجیک تاجیک
موفق باشید خانوم محمدی
ماه دخت ماه دخت
سفارشم میپذیره؟
علی علی
موفقیت شما ارزوی قلبی ماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر