بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

مادر نمونه و انقلابی

نام و نام خانوادگی: انیسه توانچه

نام پدر: عالی

نام مادر: نبات

تاریخ تولد:۱۳۴۰

محل تولد: آبدان(سرمستان)

وضعیت تاهل: متاهل

تعداد فرزندان : ۷

وضعیت اشتغال: خانه دار

تحصیلات: تکمیلی نهضت سواد آموزی

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
سرکار خانوم انیسه توانچه مادر ۵۷ ساله ی است که در شهر آبدان زندگی میکند.
زنی که امروز میخواهم از آن سخن بگویم یکی از زنان مبارز انقلابی است که همواره دوشا دوش مردان این سرزمین برای پیروزی انقلاب اسلامی شجاعانه ایستادگی کرد و حضور فعال و گسترده ای در این پیروزی داشت.
او هم در زمینه جهاد و هم تربیت فرزندان خود بسیار موفق بوده است وی اکنون دارای هفت فرزند است  که یک نفر از انها در کسوت قضاوت، دو نفر در کسوت وکالت،یک نفر آموزگار،دو نفر کارشناس مدیریت و یک نفر کارشناس حسابداری در حال خدمت رسانی به جامعه هستند.
با آرزوی موفقیت بیشتر و طول عمر با برکت برای این مادر انقلابی.

نظرات مطلب

احدی احدی
ما مدیون این عزیزان هستیم
شادمهر شادمهر
سالم و سلامت باشن
Aram Aram
افرین
Zahra Zahra
موفق باشی
تاجیک تاجیک
ما انقلاب رو مدیون این عزیزان هستیم
غزل سلیمانی غزل سلیمانی
مدیون همین عزیزان هسیم
مهتاب مهتاب
اسما جان برات ارزویه موفقیت میکنم
کرم کرم
مطمعنی هفتا فرزند داره؟
پاسخ:
بله 
ALI ALI
احسنت به این مادر انقلابی
SAMIRA SAMIRA
کاش یکی باشه مثل شما که بتونه تمام زنان موفقه نه فقط این شهر بلکه تمام کشور رو بهمون معرفی کنه شاید مردا یکم سر عقل بیان و انقد به ما نگن ضعیفه
سادات سادات
در بسیاری از نقاط جهان، انگشت اتهام مردان همیشه زنی را پیدا می کند. ولی من فکر می کنم ما به زنان نیاز داریم تا مشکلاتی که مردان به وجود می آورند را حل کنند.
به امید حقوق برابر بین زن و مرد
مریم مریم
زن بودن خیلی سخته کاش یکم مردا قدر مارو میدونستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر