بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

مدال و لوح هایه ورزشکار ابدانی

سلام و صد سلام خدمت دوستایه عزیزم وقتتون بخیر باشه دوستان 

امروز اومدم در مورد یه سری از مدال ها و لوح های خانوم اعتمادی خواه براتون عکس هایه خوشگل بزارم


 

ادامه عکس های دسته جمعی،لوح ها و تعدادی از مدال ها در ادامه مطلب

سرکار خانوم اعتمادی خواه در جمع دوستان

 

عکس تعدادی از مدال و لوح هایه سرکار خانوم اعتمادی خواه ایشان دارایه مدال هایه بسیاری هستند اما من برای نمونه فقط تعداد اندکی گذاشتم.

کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد

نظرات مطلب

Amin Amin
خیلی خوبه ماشالا
سهیل سهیل
واقعا افتخار آفرین اند،احسنت
فاطمه فاطمه
احسنت
مسلم مسلم
احسنت بر بانوان شهره ابدان
غزال غزال
لایک 👍
😍 😍
😍افرین خسته نباشیییی شاهکار کردی دختر
مونس مونس
😂😂😂اوووورین اوووریییین👏👏
کبری کبری
😊احسنت موفق باشین
طاها شمسی طاها شمسی
بسیار عالی👌
ادریس ادریس
انشالله که سربلند و سر افراز باشید
خآنومی ^-^ خآنومی ^-^
😍واااااااهاااااااااااای چقدر خوووب🌸🌷
سیما سیما
ماشالله خانوم اعتمادی عزیززز😇
خانوم مقدم خانوم مقدم
سلام وقت بخیر امیدوارم که حالتون خوب باشه خانوم محمدی
اجازه کپی هست ؟
پاسخ:
بله عزیزم اما با ذکر منبع
ماریا ماریا
👏👏
Zahra Zahra
احسنت👏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر