بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

شعری از مرضیه سلیمانی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت همشهریان عزیز، کاربران و بازدید کنندگان گرامی .
چند روز پیش بنده یکی از زنان موفق شهرم رو به نام سرکار خانوم مرضیه سلیمانی به شما عزیزان معرفی کردم
و به یه سری از دوستان قول دادم که به زودی یکی از اشعار این شاعر و نویسنده بزرگ را در وبلاگم قرار میدهم.
در ادامه با یکی از شعرهای زیبایه این بانوی آبدانی اشنا میشوید.

به نام خدا

گور بابای حرف مردم شهر ،امشبی میهمان این زن باش

چای دم می کنم که گرم شوی،امشب از سوز شهر ایمن باش

شهر من شهر مردمان بد است،خنجراز پشت می زنند اینجا

برای خواندن  کامله این شعر زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

تو نگاهت به سمت من باشد، سخت با چشم شهر دشمن باش

حال من را کسی نمی داند،حال این روزهای یخ زده را

حضرت بوسه های مردادی ،روح درآسمان این تن باش

رد لب هات برلب بوشهر،اصفهانی ترین گز دنیاست

لب به سرسختی لبم بگذار کوره داغ ذوب آهن باش 

توی این شعر می شود رقصید، پای کوبید روی قانون ها

تو نگاهت به سمت من باشد غرق در چین چین دامن باش

هر شب از ساحل خلیج دلم،تب زاینده رود می بارد

سیل باش و به قصد ویرانی تا ابد سهم خانه ی من باش
شاعر و نویسنده: مرضیه سلیمانی

نظرات مطلب

مروارید مروارید
شعرشو دوس دارم :)
محمد محمد
احسنت چه شعر زیبایی
عباس عباس
چه شعر زیبایی احسنت باریکلا
یسناخانومی یسناخانومی
عاااالی بود
Momooo Momooo
Good
Amin Amin
به به عجب شعر زیبایی باریکلا
تاجیک تاجیک
احسنت بر این خانوم همشهری
سمی جوون سمی جوون
اسی جونم موفق باشی رفیق جان
یکی مثله بقیه یکی مثله بقیه
چه شعر زیبایی و البته دردناک
بانو بانو
خیلی هم عالی ،عالیییی
سید سید
چه شعر خوبی احسنت بسیار عالی
ماریا ماریا
👌👌
Zahra Zahra
👍👍
غزل سلیمانی غزل سلیمانی
خیلی جالب و عالی
گوگول گوگول
ای جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر