بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

شاعر و نویسنده

نام و نام خانوادگی: مرضیه سلیمانی

نام پدر: حسن

نام مادر: فوزیه

تاریخ تولد: ۱۳۶۶/۰۸/۲۰

محل تولد: آبدان

وضعیت تاهل: متاهل

تعداد فرزندان : ۱

وضعیت اشتغال: شاعر و نویسنده؛ معاون دبستان پسرانه؛

 مدرس مشاعره؛ نویسندگی خلاق؛ نمایش خلاق؛ گلستان خوانی 

تحصیلات: لیسانس مدیریت فرهنگی

بزودی یکی از شعر های زیبایه سرکار خانوم سلیمانی در وبلاگ قرار داده میشود

کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد

نظرات مطلب

اسما رحیمی نژاد اسما رحیمی نژاد
خیلی دوست دارم یکی از شعراشون رو بخونم😍👏
پاسخ:
بزودی میزارم تویه وبم
RAHA RAHA
من در زمینه حمایت از زنان و حقوقشان تحقیق میکنم و میخوام پایان نامه ام رو بنویسم و وبلاگ شما خیلی بهم کمک میکنه و بابت زحمات بی اندازتون ازتون تشکر میکنم ان شاالله همیشه شاد و تندرست در کنار خانواده باشید و مایه افتخار یه شهر
پاسخ:
ممنونم رها جان
منتظران ظهور منتظران ظهور
خانوم محمدی پستاتون عالی و جذابه ادامه بدید خدا با شماست .
پاسخ:
ممنون
پروانه پروانه
👏😘
مهران فرد مهران فرد
احسنت بسیار عالی🌹👏👌
جعفر جعفر
پرفکت
جواد عزیزی جواد عزیزی
بیسته بهتر ازین وبلاگ ندیدم
پاسخ:
تشکر
خانم خونه خانم خونه
با اجازتون من این مطلبو توی کانال سروشم بزارم حتما منبع ذکر میشه
پاسخ:
البته عزیزم
مستر حمید مستر حمید
وب عالی ای دارید امیدوارم تلاشتون جهانی بشه و زنان ایرانی همیشه و همه جا قهرمان بشن👋
مسیح خانوم مسیح خانوم
خوشحالم که برای زنان بوشهری تلاش میکنید تا بیشتر دیده بشن
BaaaRaaaN BaaaRaaaN
عالی هست خانوم اسمائ🙆
عمو قناد عمو قناد
هرکه را بهر چیزی ساخته اند
مهر آن را در دلش انداخته اند

اینم یه شعر از عمو قناد 😂😂😂😂
از مدیر وب تشکر میکنم
پاسخ:
ممنون عمو قناد عزیز
محمدرضا محمدرضا
ایشون معلم ما بودن قبلا 😍😍😍 وایی چقدر تغییر کردن😢😢😢 دلم براش تنگ شده😢😢😢 خانم سلیمانی عاشقتم😘😘 کاش یه روز دوباره ببینمت
خدایا دستم را بگیر خدایا دستم را بگیر
عاشق وب شدم ایول بابا :))))))
پاسخ:
ممنون عزیزه دلم
Amin Amin
لایک دارین👍
ماریا ماریا
عالیه اسما جووون
پاسخ:
ممنون رفیق جان
Zahra Zahra
پستات عالیه
فردوسی بزرگ فردوسی بزرگ
سلام تائید میکنم وبتون رو😂😁
پاسخ:
باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر