بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

نویسنده و شاعر

نام و نام خانوادگی: سلیمه سیاوشی نژاد

نام پدر: حسین

نام مادر: خیری

تاریخ تولد: ۱۳۶۷/۵/۲۰ 

محل تولد: آبدان

وضعیت تاهل: متاهل

تعداد فرزندان : ۱

وضعیت اشتغال: نویسنده،شاعر،مقاله نویس و خبرنگار افتخاری

تحصیلات: لیسانس مدیریت

کپی فقط با ذکر منبع جایز می باشد

نظرات مطلب

شقایق شقایق
نوشته هاش عالیه به نظر من اگه یه پشتیبان و یه اسپانسر داشته باشه میتونه بهترین باشه
Ali Ali
موفق و پیروز باشن
حمید حمید
👍👍👍👍👍👍👍👍
یسرا یسرا
چه جالب من نمیدونستم ایشون شاعر ونویسنده هستن
محسن رحمانی محسن رحمانی
موفق باشید .
زهرا زهرا
👌👌👌❤
فاطمه فاطمه
من شعر های خانوم سیاوشی رو خ ندم واقعا شعر های خوبی گفتن 
فاطمه فاطمه
من شعر های خانوم سیاوشی رو خ ندم واقعا شعر های خوبی گفتن 
احدی احدی
عالیه، شعری ک برا شهیده عزیز هم گفته بود بزارید اونم قشنگه
سارا سارا
موفق باشن
فوژان بانو فوژان بانو
عه ایشون شاعر هم هستن؟ چه جالب
پاسخ:
بله بانو جان
همیشه عاشقتم😍 همیشه عاشقتم😍
حمایت از زنان سرزمینم
رقیه رستمی رقیه رستمی
خیلی دوست دارم زنان هنرمند کشور عزیزم رو در رتبه های بالای موفقیت ببینم و بهشون افتخار کنم.
پاسخ:
به امید اون روز
💜 بیتا جووون 💜 💜 بیتا جووون 💜
سلاااااام عزیزززدلممم اسما جون من ازین وبلاگ خییییلیییی خوشم اومد فداااتبشم همیشه همنقدررر پر شور و هیجان و به دور از خستگی ادامه بده 💃💃💃💃💕💕 ما حمایت میکنیم با دلوو جووون قررربونت برم 💕💕💕💕
پر انرژی و موفق باشیییی 💃💜💜💜
پاسخ:
مرسی عزیزم من تا شما رو دارم غم ندارم  رفیق جان
فریما سادات فریما سادات
عالین مطالب. اجرتون با امام حسین 🙏🌹🌹🌹
عالی پور عالی پور
مطالب عالی هستن و اگر در نظر سنجی بالاتر از خوب وجود داشت و مثلا عالی داشت، من بالاتر از عالی را انتخاب میکردم ممنون از این همه زمانی که گذاشتید تا اطلاعات را جمع کنید و در اختیار ما قرار بدید دوست گرامی
پاسخ:
ممنون کاربر گرامی خیلی خوشحال میشم اگر بتونم با مطالبم کمکی به شما کنم و زنان موفق شهرم رو مطرح تر از اینی که هستن بکنم
Amin Amin
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر