بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

حافظ ۱۱ جزء قرآن

نام و نام خانوادگی: سیده معصومه حسینی محمدی

نام پدر: سید محمد

نام مادر:سیده خدیجه

تاریخ تولد: ۱۳۵۴/۵/۲

محل تولد: آبدان

وضعیت تاهل: متاهل

تعداد فرزندان : ۳

وضعیت اشتغال: معلم پرورشی

تحصیلات: تحصیلات حوزوی

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

سیده معصومه حسینی محمدی ساکن شهر آبدان میباشد.

وی حافظ ۱۱ جزء قرآن میباشد که تحصیلات خود را در حوزه علمیه شهر کنگان گذرانده است.

سرکار خانوم حسینی محمدی یکی از زنان موفق شهر ابدان هستند که دارای ۱۵ سال سابقه تدریس در دبستان را دارد، و پس از آن به مدت سه سال معاون پرورشی در مقاطع تحصیلی مختلف بوده است.

کپی فقط با ذکر منبع جایز می باشد

نظرات مطلب

فاطمه سادات فاطمه سادات
خانوم حسین محمدی واقعا خانوم با شخصیت و مهربونی هستن
زهرا زهرا
مطالب بسیار عالی
شجاعی شجاعی
عالی👌👌
پاسخ:
مرسی راحله جان
احدی احدی
سلام وبلاگ بسیار خوبی داری، خوشحالم که این همه زن موفق تویه شهرمون هستن
ماریا ماریا
👌👌
زری بانو زری بانو
موفق باشن سیده عزیز
سارا سارا
عالی
سارا سارا
اسم زن هایه دیگه هم بزارید
شادمهر شادمهر
پیروز باشن سادات عزیز شهرمون
علی علی
موفق باشن
ثریا ثریا
دو سال معلم ما بود :)
اخلاقش فوق العاده خوبه💞🍭
Amin Amin
خداقوت
بی تو هرگز با تو عمرا😂 بی تو هرگز با تو عمرا😂
ای ولا داری
پاسخ:
مرسی مرسی :}

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر