بایگانی

خلاصه آمار

نظرسنجی وبلاگ

مادر موفق

نام و نام خانوادگی: سکینه چترسیما

نام پدر: غلام

نام مادر: مرضیه

تاریخ تولد: ۱۳۳۶/۰۴/۰۷

محل تولد: آبدان

وضعیت تاهل: متاهل

تعداد فرزندان : ۸

وضعیت اشتغال: خانه دار

تحصیلات: پنجم نهضت

کپی فقط با ذکر منبع جایز می باشد

نظرات مطلب

رضا رضا
پسرش احمد معلم ما بود واعا مرد با شخصیت و فهمیده ای بود و هست
خانوم ساجدی خانوم ساجدی
واقعا احسنت برزنان ابدان ، قابلِ ستایش اند😊💜👏
😊 😊
واقعا بانوی پاکدامن و مهربانی هستند
ماریا ماریا
احسنت
زری بانو زری بانو
مادر استاد شریف ما احمد عظیمی
مریم مریم
😊👏احسنت بر سکینه خانوم
شادمهر شادمهر
سالم و تندرست باشن
حسین حسین
احمد و مجید باید افتخار کنن به داشتن همچین مادری
حسین حسین
اسما جان خسته نباشی
لاله لاله
رفیق جان موفق باشی
حامد حامد
دی احمد ،تنش سالم
حامد حامد
احسنت ،موفق و پیروز باشید انشالله
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

قهرمان ها میتوانند زن باشند

بسم تعالی
با سلام خدمت دوستان عزیز
من اسماء محمدی ۱۷ ساله از شهر آبدان استان بوشهر هستم و بسیار خرسندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. مقصود از ساخت این وبلاگ آشنایی شما عزیزان با زنان موفق شهر آبدان است. بنده برای سامان بخشیدن به این وبلاگ تمام تلاشم را میکنم و از شما عزیزان میخوام که در راستای ادامه کار این وبلاگ از من حمایت کنید.
لطفا با نظرات و پیشنهادات خود من رو خوشحال کنید.
بنده برای جمع آوری این مطالب بسیار زحمت کشیده ام.
کپی فقط با ذکر منبع جایز میباشد.
تاریخ ساخت وبلاگ : 1396/7/20

تصاوير منتخب

پيوندها

شبکه های اجتماعی

فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر